Sunday, November 7, 2010

Lepas Geram



Memula nya aku rasa x payah la nak biar masalah ni berpanjangan.masing2 nak tarik muka pun sampai bile. Kalau ensem tuh x pela gak..ni muka da mcm hape tah.tarik muka lagi la macam tenuk. Kau teamate aku tapi kau sibuk2 rosakkan nama aku. Aku x kisah pun kau nak ckap pe psl aku..Tapi bile org dah fikir yang x elok psl aku x kan aku nk diam je kan. kalau org tuh member2 gak x kesah sgt pown. ni kalau dah "org penting" pown da pecaye ngan kau abes la aku. Masa depan kot. Yela..ak bising2 pun kat sini je. Kalau aku bising2 kat luar sana pe bezanya ak ngan kau kan. X nak la jd pengampu. Kau sendiri pun x suke pengampu kan?? Abes yang kau buat ni pe eh??

tenuk ni pown lg ensem banding ngan muka ketat kau tuh.



Yang elok sume kau la kan. Keje sume kau buat la kan. Bile org x buat keje ko ngadu la kan..abes bile ko x buat keje ade aku ngadu??ade aku bising??aku x buat keje ko buat pe??ko diam je..makan dalam..pas2 mula la ko bukak citer...jgn sampai ak pown bukak citer gak dah la..mcm ak ckp td la..aku bkn kau...

Kau teamate aku..teamate patotnye backup member la weyh..bukan burukkn member..Kalau aku mcm kau gak camne??Kalau aku tarik muka gak macam mane??Kiter keje skali bukan 2 3 hari la weyh.Bertaun kot. Kau nk blagak mcm kau leader, tp meh sni la aku bitaw, kau x layak pown. Sape nk respect org mcm kau ni??

aku x kisah pun la kaw nak mngampu ke..kau nak ape ke..tp jgn la sampai pkai name org la. Nak mngaku sndiri buat sume keje pown jagn la sampai ckp org lain x buat keje. Kau sendiri pown mcm paku..kne ketok bru wat keje..Kau taw x pe masalahnye?? Masalahnye ble de prubahan ko x bgtaw..kau buat sorang. kau rse kau hebat kau bley buat org x bley..pe masalah kaw pon ak x taw la..ble da pnt kaw mngadu..haishh..Kalau mcm ni la ko punye perangai sape nk keje ngan kau??


Aku nk tulis entri ni pown aku fikir 2 3 kali. Bile kau bace pe plak kau rse kan. Kalau kau bace pown at least kaw tau aku yang tulis. Better drpd kau taw dr org leyn. Macam yg kau mngata aku. Source aku pown kuat. So x mungkin la orang tuh buat citer. Lepas ni kalau aku kne btepek kat muka lagi mmg siap la kau. Aku x brani jamin la pe jd ngan team ni. Aku pown kne pertahankn diri gak.

1 comments:

a n a s t a s y e a said...

biar la orang cakap apa. Yang penting kita ikhlas buat kerja. Sabar lah ye! =)