Saturday, June 19, 2010

Bukan Blog Bola

aah la kan...bru terperasan yg entri2 aku bln ni byk psl bola..lg2 lps 11 haribulan...=P
lebeih sparoh kot psl bola...heee
sesungguhnya bola ngan aku bgai adik bradik lain mak lain bapak...bagai aur dgn tebing..
bagai bagai lg lah..walopon pth riuk tulang2 ak sbb bola...tp x penah nk serik pown...=P


ni blog bola ke???owhh tidak..sama skali tidak..cuma sejak kebelakangan ni aku lebih suka tulis2 entri psl bola..sebabnya world cup la..=)
sbgai kaki bola...kehadiran world cup ni mmg dinanti...ohhh...aku sudah demam..demam bola...sbb demam ni la berlakunya pengumplan entri2 bola dlm blog ni..ble da kebah demam ni...kurang la entri2 bola..hehe..


lps world cup nnt x byk da la entri2 psl bola...kalo ade pown psl league2 yg major..terutamanya EPL..terutama lg team liverpool..=)
dan maybe lps world cup ni entri2 aku x kan sebanyak bulan ni (puloh2 tuh..record)..sebabnya new sem da start..hidupku akn lg bz...lg2 da final year ni..doakan aku ya..=)


0 comments: