Saturday, June 12, 2010

Shopping RM25!!

wahh...melarikan diri sebentar daripada demam world cup...=)

petang tadi..dalam pukul 5.30 petang, adik aku dgn gedik nye ajak aku keluar..pegi bundle...hurmm...

aku: "aik???ble masa ko layan bundle ni???"
adik aku: "alaa...miskin..bundle ckup la.."
aku: "hurmm..yela..tggu jap.."

lepas aku solat ktorg pun gerak gi bundle..dekat jln gombak..blkg Ong Tai Kim..aku pown jarang gi bundle ni..nk bli kat kedai b
undle pown x mampu..haha..
sampai je blkg OTK tuh ktorg pusing cari kedai..jumpa la 1 kdai kat blok blkg skali..
hurmm..kat situ window shopping je...x bli pape...xde bekenan...
pas2 g la kdai lg 1...
tu dia..kat sni adik aku shopping 3 helai seluar..
baju xde yg bkenan...RM5 sehelai...hehe..ahaa..ngan baju sehelai...pas2 balik...
time on the way nak balik ak terbg tahu kat adik ak yg de bundle dkt2 area rumah..dekat sri gombak...langsung teros g sne...skali pusing2 x jumpe kedai yg di cari..kedai lai
n plak jumpe..sempat la adik ak sedot bju lg sehelai..rm5 gak...
then blk sbb masa tu dah nk pkul 8 dah...
hurmm..aku???x bli pape pown...hehe...ssh sket nk shopping2 ni...bundle ke..x bundle ke sme je cerewet aku..hehe..jam pown da pkul 2 ni...salam buat masa ni..nak ready tuk game France vs Uruguay plak...=)


p/s gambar adalah hiasan semata..=)

0 comments: