Tuesday, June 15, 2010

Wimax oh Wimax..

PAY EVERYTHING LATER!

adoi....sesak aku camni...
kalo korang da salu sangat bce komen2 org psl servis wimax ni...
haa...ni tambah lagi 1 komen korg kne bce..
jangan la korng sume terpengaruh ngan iklan wimax ni...
gempak mmg gempak..ok la..boley la pengaroh org...(bukan aku k..da pkai seblom iklan tuh kuar lg)..
tp sayang..servis x segempak iklan..servis cam tah hape-hape je..
aku da gune staun lebih...pkai kat rumah sewa kat shah alam..
memandangkn lg 2 taun ak nk abes blaja so aku amek plan yg 2 taun pnye la..
ok..trial dier bg 14 hari kalo x silap...
1st day xde signal lgsg...2nd pn..3rd...4th..5th..
hari ke 13 bru de!!!
terbaek tol servis...
tp mase dpt gune tuh mmg laju la...
tggu la 2 3 minggu...
pe yg korg bce psl wimax ni mmg btol pown...
sakit nye ati...
aku da la student...pg de kls..yang wimax ni bley gune ngan aman pas kul 3 pg...bley kate tiap2 hari cmni...lg tmbh sakit hati...
now ni...ak kne pindah kampus...nk tak nak aku kne POTONG la P1 Wimax ni...sbb tmpt bru xde line...
tp masalah nye kontrak 2 taun..nk ptg kne byr rm900...dwet lg...
ni dalam usaha nak potong tanpa byr la...
any suggestion???????

2 comments:

Tcr Ain said...

Akak memang selalu tak percaya dengan barang2 baru yang belum terbukti. Lesen P mana boleh tanding dengan Otai. Sekarang masih setia dengan TM dan Celcom. Wpon ada komplen... tetapi masih terbaik drpd yg lain2 tu.

hafiqhashim said...

haah..tula...
mslahnye sy ni ske try mende bru..=P
lgpun dkt rumah family da pkai Streamyx tu yg gatal nk try P1 tuh..hehe
mcm mne pown Streamyx still yg terbaek...